عشق اول

عشق اول

دلتنگی های یه عاشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 23817
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

V alentineHeart



این آخرین باره

سلام بچه ها

من بازم اومدم  اما باره آخرمه که میام تو این وبلاگ... دوس داشتن که زوری نیست نه من عشق اونو

فهمیدم نه اون منو.دیگه با هم نخواهیم بود به هیچ وجه. همون دیشب واسه بودن باهاش

باز بهش اس ام اس دادم اما میگه نمی خوامزوری که نیس.خودمو کوچیک کردم بهش میگم

ازم سیر شدی؟خسته شدی؟پای کسی دیگه ای در میونه؟

میگه اره همین چیزایی که میگیه.همیناس. دیگه حرفم نمیاد...چی باید بگم؟

میگه دیگه اس ام اس نده...خودش

بهم گفته بود که هر وقت قهر کردیم تو کوتاه بیا تو اس بده اله و بله حالام که من کوتاه

اومدم میگه اره ازت سیر شدم خستم.بیخیال حتما من آدم بدیم...نوید بهترینه

اون پیغمبره و من یه فاحشه  ... خسته شدم  بیخیال یه هفته کع گریه کردی

همه چیز یادت میره...سعی میکنم دیدمشم چشامو ببندم که احساسم نسبت بهش  برانگیخته نشه.

من با حرفام آزارش میدم رنجش میدم اعصابشو خورد میکنم.بذارین پسر مردم راحت زندگیشو بکنه چی کار دارین؟

خدافظ واسه همیشه نوید... وبلاگ و تمامیه دوستانه گلم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نوید و نادیا تاريخ: شنبه 6 مهر 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to n.firstlove.n.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com